Alla inlägg under september 2010

Av angelika - 29 september 2010 22:50

Det var ett tag sen jag skrev här men det har inte funnits mycket att berätta om alls :P Jag blev sjuk så jag kunde inte träna, men jag åt ändå nyttigt under den tiden men viktmässigt så står det still på samma.. har väl kanske gått ner 1 gram men wooow :P haha

Hur som helst så ska jag sätta igång med friskis nu, och köra på soppor i 2 veckor för att droppa några kilo. Ja, jag veeet.. man kommer gå upp igen så fort man börjar käka men ändå, går man ner 5 kilo o sen går upp 2 för att man har börjat äta (äta sallad, kött osv) så är det heelt lungt för mig.

Jag är trött på att äta nyttigt o träna utan att få några synbara resultat.. min kropp är seg och då är det bäst att droppa i vikt fort för att sedan kanske gå upp 1-2 kilo igen.. men man har ju fortfarande tappat dom där 3 andra kilorna.. score!?

 

Av angelika - 9 september 2010 19:47

Den här dagen har mer eller mindre varit helt awesome!
Det började med att jag vakna vid 10 (sovmorgon till 12) och då tog jag lite flingor med mjök. Jag gick till skolan och vid 14.00 blev jag små hungrig igen, då var tanken att jag skulle ta en shake smoothie.. men den hade en förjävlig eftersmak.. synd det för annars var den jätte god. Så istället för den så gick jag och mina kompisar till hemköp och köpte en banan och lite nötter.. Men nötterna var också förjävliga så det blev bara 1 banan :P

Seeen så vid 17 tiden så kom jag hem och stekte köttbullar och direkt efter så åkte jag på träning. Skivstång. Inte illa va? ;) Men jag kommer nog ha sjukt ont i morgon, tyvärr! Fast, vill man va fin så får man lida pin!

            

Av angelika - 8 september 2010 19:59

Tjenare!

Igår var jag duktig och tränade med en kompis. Jag var även duktig nyss, tog precis en 40 minuters power walk YEAH!


Har kollat runt lite på olika bloggar och fyfan för dom! fyfaaaan.. Dom är smala som gud vet vad och ändå sitter dom där och skriver:
-Ohhh jag är så fet, ohh jag spyr när jag kollar på mig själv

fuck you guys..

När ni väger lika mycket som jag då kan ni börja säga: Åh jag ser ut som en fet padda..


Tänkte även tillbaka lite på hur jag såg ut för 2 år sen, vilken skillad.. Och då tyckte jag att jag var tjock.. nu vill jag inget annat än att få tillbaka den vikten.. eller okej, jag vägde 67 då, 65 är mitt mål!

   Sådär såg jag ut, helt okej va?

   Här ser man klart och tydligt hur mycket jag älskar mat! Min smala kompis och fetknoppen själv.. mhmm.. Livet är bra orättvist ibland.


Aja nu ska jag ta o gå ner o dricka lite vatten.. dock skulle jag gra vad som helst för lite SOCKER!!



Av angelika - 4 september 2010 11:25

Heheh det var ett tag sen jag skrev här, ytterst dåligt! Har haft så mycket att göra så bloggandet fick lida, men men, så kan det gå!

Hur som helst, VET NI VAD!? gissa vem som har gått ner i vikt? JAAAG

Shit, är så glad! Jag skulle ju skriva här vad jag har gjort för att gå ner i vikt men som sagt, det hann jag inte. Så jag tar en liten kort förklaring här;


Jag äter INGA inga INGAA kolhydrater så som bröd, pasta, potatis osv.. Det var så jävla svårt i början, helt otroligt :O speciellt i skolan då det nästan bara är pasta och potatis :P Så jag sitter där i matsalen med en massa sallad och grytor på tallriken.. mums :P haha

Sen så tränar jag på friskis och svettis, gör jag inte det så blir det situps och armhävningar hemma.. funkar lika bra :) Jag brukar göra 100 situps och 20-40 armhävningar innan jag går och lägger mig.

ja, något mer? som sagt så äter jag bara sallad och kött.. soppor funkar också men då tänker jag på att det inte ska finnas potatis i.


Nu kanske till det lite roligare, just nu väger jag 74,8 kilo.. håller det på så här så kommer jag nå min målvikt inom några få månader. SWEEEET   Sa jag att jag har börjat träna skivstång? träning lönar sig! Har en känsla av att jag kommer väga mer sen istället tack vare alla nya muskler :P


Ovido - Quiz & Flashcards