Alla inlägg under februari 2011

Av angelika - 15 februari 2011 18:27

Hallå.. vet inte vart jag ska börja. Det gick så jävla bra förut, jag gick ner i vikt o var glad o blablabla. Men sen så började man äta en liten godisbit o POFF så slutar det med att jag sitter och äter 200 godisbitar.. Jag fattar inte hur man kan gå upp i vikt så fort och ner i vikt så jävla fucking sakta.


Hur som helst så väger jag säkert 80 kilo nu, och seriöst.. döda mig. Men nu ska jag skärpa mig, för jag kan inte hålla på så här längre. Måste fixa det!! Jag ska fixa det!!!


Jag ska hålla på till studenten, 1 juni för att vara exakt. Ska se fin ut i en klänning för en gångs skull! Lycka :')

Nu ska jag verkligen kämpa.. jag vet att jag har sagt det förut men nu så känns det annorlunda, det känns som om jag kan klara det.


 

Ovido - Quiz & Flashcards