Alla inlägg under november 2010

Av angelika - 5 november 2010 22:47

Heyooooooooo bloggen !


Är såå glad så det inte går att förklara,alltså jag tror att just för denna gång kmr det att funka,kanske ....når 'mitt mål' ..jo då, det ska gå !

Sista rycket kom igen !


Det är så här att det har hänt en massa saker som jag missat att skriva,jag vet, måste göra det varje dag men ibland glömmer jag o ibland har bara inte pallat. Men men dt ska inte upprepas,utan det ska skrivas på bloggen. Jo...

Som runbriken,jag SATSar på 365 hela dagar. Har blivit medlem på Sats-träningscenter och det är såå coolt där ! Tränar regelbundet,o det ska jag försöka att göra framöver också o inte bara nu. Jag har snart tränat ihjäl mig på en hel vecka på söndag :P En heeel vecka med hård träning ! jepp...


Eftersom jag missat att skriva här i tre dar så kmr jag tyvärr inte ihåg vad jag ätit under de dagarna,men ngt onyttigt är det dock ej (som tur ) Å andra sidan blir man inte alls hungrig på allt sådant onyttigt som förr eftersom det är du sj som sliter o dör på löparbandet sen !

Men jag kan säga att jag fortsatt med soppor,nyttigt fettfattigt kött och mycket sallad yes ;) O däribland nyttigt frukt yoghurt för att inte på en gång rasa allt upp o ner med mitt blodsocker. Det blev även mycket...eller mcyket mycket njaa lite väl gott om frukt ocskå,det är faktiskt mig vi pratar om :P hehe så det är ett STORT fframsteg här alltså.


Nog för denna gång,vad allt har samlats,lovar att det inte skall vara så framöver!

Skriver efter dagens träning imorgon, som kmr bli Afrodans ...


Vad säger we ;- Peace and health ..

Måste även tillägga att jag är så stolt över mig sj ! Go Go Özlem !!!


//ÖZzz !



Av angelika - 1 november 2010 20:57

Hejsan hoppsan !


Då har man äntligen börjat på sin 1 veckas diet...Men innan det vill jag berätta om igår.

Jo,det var nämligen så att jag och syrran  drog till Willys o ÖoB för att handla lite. Förslaget kom från mig då jag skulle förbereda mig inför diete och behövde handla lite. hursomhelst blev mer än vad jag behövde alltifrån soppor flingor till strumpor o tights o en massa annat :)


Sen,så idag ja. Så taggad jag var...jo var. alltså isst jag är ju det fortfarande,men...there is always a men...allså det är så jäkla jobbigt och det är ingetsom händer på en gång,alltså inte lika lätt att ge alla vikter ifrån sig som man tar det.Men men,det här är första dagen (1/11-2010). Jag drog ner till Sats för att träna,och det var en Afrodans pass ...Så jäkla cool,har aldrg varit med om ngt mer intressant förut,som träningspass måste jag säga.Det fanns ju en massa svåra steg och sånt och trots att det känns som om alla mina inävor o skellet har gått in på varadra känns det ändå som en bra början.

Det krävs en del faktiskt....först o främst i form av tålamod och planering!

Jag har också bestämt mig att skriva ner allt jag fått i mig under dagen i form av en topplista,alltså n ording :) Så här kmr den !


1) KellogsSpecial flingor med lättmjölk

2)Ett grönt äpple

3)En manderin

4)En halv wienerbröd med nötter

5)Nuddels (en portion)

 och däremellan mer vatten än vad jag vanligtvis dricker. under träningen t.ex


Allt för denna gång. Peace and health :P


/ÖZzzz




Ovido - Quiz & Flashcards