Direktlänk till inlägg 8 september 2010

ta er en titt i spegeln och inte i ert förstoringsglas

Av angelika - 8 september 2010 19:59

Tjenare!

Igår var jag duktig och tränade med en kompis. Jag var även duktig nyss, tog precis en 40 minuters power walk YEAH!


Har kollat runt lite på olika bloggar och fyfan för dom! fyfaaaan.. Dom är smala som gud vet vad och ändå sitter dom där och skriver:
-Ohhh jag är så fet, ohh jag spyr när jag kollar på mig själv

fuck you guys..

När ni väger lika mycket som jag då kan ni börja säga: Åh jag ser ut som en fet padda..


Tänkte även tillbaka lite på hur jag såg ut för 2 år sen, vilken skillad.. Och då tyckte jag att jag var tjock.. nu vill jag inget annat än att få tillbaka den vikten.. eller okej, jag vägde 67 då, 65 är mitt mål!

   Sådär såg jag ut, helt okej va?

   Här ser man klart och tydligt hur mycket jag älskar mat! Min smala kompis och fetknoppen själv.. mhmm.. Livet är bra orättvist ibland.


Aja nu ska jag ta o gå ner o dricka lite vatten.. dock skulle jag gra vad som helst för lite SOCKER!!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelika - 21 november 2011 11:09

Jag vet inte var jag ska börja. Har läst igenom allt jag har skrivit nu och jag fattar ingenting. Vad gick fel? Nu väger jag 85 kilo.85 jävla kilo.. och vet ni vad? Imorse tänkte jag så här, ska jag ta en shake eller ska jag göra en massa rostade mac...

Av angelika - 15 februari 2011 18:27


Hallå.. vet inte vart jag ska börja. Det gick så jävla bra förut, jag gick ner i vikt o var glad o blablabla. Men sen så började man äta en liten godisbit o POFF så slutar det med att jag sitter och äter 200 godisbitar.. Jag fattar inte hur man kan g...

Av angelika - 5 november 2010 22:47

Heyooooooooo bloggen !   Är såå glad så det inte går att förklara,alltså jag tror att just för denna gång kmr det att funka,kanske ....når 'mitt mål' ..jo då, det ska gå ! Sista rycket kom igen !   Det är så här att det har hänt en massa sa...

Av angelika - 1 november 2010 20:57

Hejsan hoppsan !   Då har man äntligen börjat på sin 1 veckas diet...Men innan det vill jag berätta om igår. Jo,det var nämligen så att jag och syrran  drog till Willys o ÖoB för att handla lite. Förslaget kom från mig då jag skulle förbereda m...

Av angelika - 31 oktober 2010 10:11

Yeayyy ! Då är det sista dagen idag att få stoppa i mig allt gott och fett och onyttigt,Gud vet vad ! Föööööör jag ska börja träna på Sats nämligen. Korten och allt för att börja träna är klart !!! :D ...Förutom, schemat som jag o min husband sk...

Ovido - Quiz & Flashcards